راه اندازی پرداخت ها Breez از ویژگی جدیدی رونمایی کرده است که اجازه می دهد بیت کوین مبتنی بر رعد و برق مستقیماً از برنامه موبایل خود خریداری کند.

این ویژگی که به لطف همکاری با کارگزار fiat-to-crypto MoonPay ساخته شده است ، در 35 کشور در دسترس کاربران است. طبق گفته این شرکت ، این روش در حال حاضر باد طولانی برای پرداخت رعد و برق ساده است.

پروتکل پرداخت "لایه 2" که در بالای یک blockchain عمل می کند ، رعد و برق توسط بسیاری از افراد در صنعت blockchain به عنوان حل مشکلات مقیاس پذیری بیت کوین مشاهده می شود. اما این کارشناسان امنیتی می گویند ، اما این فناوری آزمایشی باقی مانده است و کاربران می توانند در طول معاملات به دلیل اشکالات کشف نشده ، پول خود را از دست دهند.

در حالی که خرید رعد و برق مستقیم با کارت اعتباری به نظر می رسد یک ویژگی ساده است ، Breez ادعا می کند که این عملکرد تاکنون امکان پذیر نبوده است.

مدیر عامل شرکت Breez و بنیانگذاران روی شینفلد به CoinDesk گفت:

وی گفت: "نسیم فقط یک کیف پول نیست. این یک سرویس پرداخت رعد و برق است که هدف آن ارائه یک تجربه جامع است. هدف Breez این است که از فناوری و زیرساخت های رعد و برق استفاده کند و آن را در تجربه ای قرار دهد که افراد عادی می توانند با سازش ارزش بیت کوین از آنها استفاده کنند. سایر کیف پولهای [صاعقه] کمتر UX متمرکز هستند. "

پیش از این ، اگر کاربران می خواستند رعد و برق را خریداری کنند ، نیاز به خرید بیت کوین دارند ، آن بیت کوین را به یک کیف پول که از رعد و برق پشتیبانی می کند منتقل کنند ، سپس منتظر بمانند تا آن معامله طی شود (استاندارد صنعت این است که تقریباً یک ساعت منتظر بمانید تا از معامله مطمئن شوید. نهایی است) خرید رعد و برق مستقیم در یک کیف پول به آنها امکان می دهد یک قدم را پرش کنند.

ویژگی جدید Breez بخشی از تلاش فزاینده است تا پرداخت های صاعقه کمتری را برای افراد متوسط ​​به حداقل برساند.

وی ادامه داد: "مراجعه به وب سایت و انجام کار دشوار فقط برای بالا بردن کیف پول با صد دلار ، UX نیست که می خواهیم ارائه دهیم. ما هدف ما تهیه یک UX است که حداقل با فیات نیز همراه باشد. "

توسعه دهندگان هنوز مشکلات امنیتی را در زمینه رعد و برق دارند - به عنوان مثال ، با توسعه "برج های نگهداری" شخص ثالث که نظارت بر فعالیت مشکوک درون زنجیره را دارند.

نسیم نیازی به کاربران ندارد که برای خریدهای ماهانه حداکثر 150 یورو اطلاعات شخصی را ارائه دهند. اما برای مقادیر بزرگتر از آن ، به کاربران نیاز دارد تا هویت خود را تحت قوانین Know Your Customer (KYC) اثبات کنند که به معنای قانونی کردن پولشویی و سایر اقدامات مجرمانه است.